piątek, 14 lutego 2014

Obsesyjne walentynki

Hej wszystkim!
Dzisiaj mamy 14 luty, dzień zakochanych. Dziś jest dzień w którym każdy człowiek na ziemi wypowiada 2 piękne słowa "kocham cię" .

Myślę, że walentynki to dość słodkie święto w które wiele ludzi wyznaje sobie miłość. Jednak nigdy nie rozumiałam i nie zrozumiem po co w sklepach tyle szumu. Ludzie chodzą kupują jakieś gadżety, które po jakimś czasie idą w kąt. Ja w tym roku spędziłam walentynki po trochu pracując, po trochu na dodatkowym angielskim i po trochu w domciu, z ukochanym. Po prostu zamówiliśmy sobie pizze i spędziliśmy miło czas.
Nie uważam, żeby to święto było jakoś dla mnie super ważne ale miło czasami popatrzeć na szczęśliwe, zakochane pary. Kobiety z bukietami róż z uśmiechem na twarzy. W dzisiejszym trybie życia i tym całym pędzie takie dni jak 14 luty są potrzebne.
Dzisiaj tak króciutko, taki mój mały wywód.

Chciałabym was zaprosić na bloga pewnej 15-letniej dziewczyny która świetnie piszę i rozwija swego bloga. W szybkim czasie przyciągnęła do siebie sporo czytelników i życzę jej aby ich liczba rosła coraz szybciej. Zapraszam was do niej  >klik<

No i oczywiście zapraszam was na strony firm których banerki znajdują się na pasku bocznym !
BUZIAK :*

16 komentarzy:

  1. ja natomiast uwielbiam wszelkie ozdoby walentynkowe czy też nawet świąteczne etc. w sklepach, jakoś nie wiem dlaczego, ale jest jakos przytulnie i tak dużo miłości naokoło, nawet jeśli jak w moim przypadku nie ma się drugiej połówki.

    Zapraszam do mnie może znajdziesz cos dla siebie http://runwaysky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero teraz przeczytałam żeby nie wstawiać linków, przepraszam! ;)

      Usuń
    2. spoko już się przyzwyczaiłam do linków już mi nie przeszkadzają ;)

      Usuń
  2. Szczęścia <3 Słodko wyglądacie <3

    Obserwuję już od dawna, może zajrzysz do mnie, jak ci się spodoba to odwdzięczysz ? ♥ Zapraszam do skomentowania posta u mnie - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/valentine.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście nie cierpię walentynek, ale mam nadzieję, że Wy je spędziliście przemiło. śliczne z Was buźki. Sciskam i życzę duzo miłości i wytrwałości!:)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wszystkim, którzy mogli spędzić ten dzień z ukochaną osobą :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście uroczy :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że miło spędziłaś walentynki :) Też nie rozumiem tego szumu w sklepach xD Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak słodko! Wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdjęcie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za bardzo lubię Walentynki. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Walentynki mają trochę wymiar symboliczny - przypominają o tym, o czym w codziennym zabieganiu się zapomina. Niestety w tym roku nie były takie, jak sobie zaplanowałam do końca, bo choroba mnie dopadła i pokrzyżowała mi szyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej szkoda, w takim razie zdrówka życzę ;)

      Usuń
  12. przyjemnie czyta się twojego bloga i przegląda posty! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam lubie walentynki i tez nie jestem za takim duzym szałem, wystarczy milo spedzic czas ;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje.
Są one motywacją do dalszego pisania i inspiracją do nowych postów.

Copyright © 2016 Make up, fashion, lifestyle , Blogger