sobota, 25 lipca 2015

Zalatany tydzień.

Cześć, trochę się nie odzywałam ale mam wytłumaczenie :)
Dzisiaj moja mama wyprawia swoje urodziny i zaprosiła sporo gości. Przygotowania trwały cały tydzień stąd nie miałam czasu napisać dla was postu. Musiałyśmy przygotować wszytko i posprzątać w domu gdyż będą spali u nas goście. Powiem wam, że jestem wyczerpana, ale dziś już mogłam sobie odetchnąć i trochę odpocząć. Od rana tylko trochę ogarnęłam w domku a potem czekało mnie domowe SPA. Maseczki, długa kąpiel i robienie paznokci hybrydowych to co kobieta kocha najbardziej!
Dzisiaj przede mną długa noc zabawy, cieszę się, bo już dawno miałam ochotę iść potańczyć, niestety u mnie w mieście nie ma za bardzo gdzie. Trochę się stresuję też czy mamie spodoba się prezent ode mnie i siostry, w następnym poście powiem wam co jej podarowałyśmy, może kiedyś przyda wam się taki pomysł :)

Co powiecie na ,, get ready with me on my mother party " ? Zastanawiam się czy chcielibyście zobaczyć taki post .

Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje.
Są one motywacją do dalszego pisania i inspiracją do nowych postów.

Copyright © 2016 Make up, fashion, lifestyle , Blogger