sobota, 19 listopada 2016

HYBRYDY - idealne, długotrwałe i łatwe w wykonaniu paznokcie

Hej, cześć, witajcie ! :)

Dzisiaj przychodzę do was z postem o moich paznokciach a dokładnie o tym jak robię i jakich produktów używam w moim manicure hybrydowym. Manicure hybrydowy to prosty, nie niszczący paznokci sposób na utrzymacie naszych pazurków w idealnym stanie przez ok 2 tygodnie. Ja paznokcie hybrydowe wykonuje średnio od ok 1,5 roku i jestem meega zadowolona z efektów. Paznokcie wyglądają schludnie, nic nam nie odpryskuje a wykonanie takiego manicure zajmuje mniej więcej tyle samo czasu co malowanie ich zwykłym lakierem jeżeli bierzemy pod uwagę ile schną. Po takim czasie z hybrydą doszłam już do dużej wprawy ale początki, mówiąc szczerze, były ciężkie (pozalewane skórki itp.)

Ja pracuję na lakierach Semilac oraz Neonails ale słyszałam, że dużo dziewczyn ma problem z Semilac bo je uczula oraz bardzo niszczy paznokcie. Ja tego problemu nie mam i jestem z tej marki zadowolona, aczkolwiek ostatnio obiło mi się o uszy, że kosmetyczki wolą pracować na lakierach marki Indigo, więc chciałabym i te przetestować ale na pewno się o tym dowiecie gdy będę wiedziała o tej marce cokolwiek więcej.

Przygotowałam dla was filmik w którym pokazuję jak wykonuję swoje paznokcie więc zapraszam do oglądania

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje.
Są one motywacją do dalszego pisania i inspiracją do nowych postów.

Copyright © 2016 Make up, fashion, lifestyle , Blogger