niedziela, 13 listopada 2016

Koniec z przebarwieniami po trądziku, AA profesjonalny zabieg- laser rozjaśniający --> "Na celowniku"

Hej, cześć, witajcie  !

Dzisiaj przychodzę do was z nowym postem właściwie z całą serią postów, ponieważ postanowiłam dodawać wam recenzje produktów przeze mnie uwielbianych ale i tych obecnie testowanych. Seria ta będzie nazywać się " na celowniku " i dzisiaj przychodzę do was z produktem który ratuje mnie każdego miesiąca i postanowiłam wam go przedstawić i po zachwalać.
Jest to produkt którego używam regularnie od roku praktycznie każdego miesiąca a mianowicie AA profesjonalny zabieg- laser rozjaśniający. 


koszt: ok 7 zł

Od zawsze miałam problemy z sporym trądzikiem w okresie miesiączkowym i niestety do dzisiaj nic się w tym temacie nie zmieniło. Trądzik na mojej twarzy gości i niestety zostają mi po nim widoczne blizny. Jedynym ratunkiem jest właśnie ten produkt . Ale bez owijania w bawełnę ... 


Zestaw naszego zabiegu składa się z 3 kroków:
1- głęboki peeling - peeling składający się z bardzo drobnych granulek, dobrze ścierający martwy naskórek, jednak jeśli ma ktoś bardzo wrażliwą skórę raziłabym nie trzeć zbyt mocno bo wtedy następne kroki będą was szczypać. 
2- aktywna maska którą należy nanieść na twarz omijając okolice oczu i pozostawić preparat na skórze przez 15min a pozostałość wmasować odpowiednio z podaną instrukcja masażu i zmyć letnią wodą. Maska ta sprawia, że nasze przebarwienia stają się rozjaśnione a skóra ujędrniona i mięciutka.
3-krem na zakończenie zabiegu. Nawilża naszą skórę i również rozjaśnia nasze przebarwienia i blizny. 

Dla mnie ten produkt jest chwilą relaksu i wielkim ukojeniem dla mojej skóry szczególnie po ciężkim tygodniu w którym nie zawsze jest czas na idealną pielęgnacje. Nie polecam tego produktu dla osób które cierpią na atopowe zapalenie skóry, gdyż wiem, że substancje zawarte w tych produktach mogą mocno podrażnić tak wrażliwą skórę. Moja skóra jest jak pupcia niemowlaczka po użyciu tego zabiegu i gdyby nie fakt że kosztuje 7 zł to używałabym go przynajmniej 2 razy w tygodniu. 

Koniecznie spróbujcie i dajcie znać jak wam się spisał ! :) 
Buziaki :* 

1 komentarz:

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje.
Są one motywacją do dalszego pisania i inspiracją do nowych postów.

Copyright © 2016 Make up, fashion, lifestyle , Blogger