sobota, 14 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016 i postanowienia na rok 2017

Hej kochani!

Mamy styczeń, miesiąc podsumowań, refleksji a dla mnie również miesiąc przygotowań do sesji i zaliczeń. Wiem, że ten post powinien pojawić się dużo wcześniej jednak jak to mówią, lepiej późno niż wcale.
Rok 2016 już za nami, więc myślę, że pora go porządnie podsumować. Nie był to najlepszy rok mojego życia, ale nie mogę powiedzieć też, że był to kiepski rok. Był to czas wielu miłych chwil i zdarzeń jednak twierdzę, że nie wykorzystałam tych 365 dni tak jak powinnam.


Co się działo w 2016?
➨ Po pierwsze i najważniejsze jeśli chodzi o samorozwój to zaliczyłam obie sesje zarówno zimową w lutym jak i letnią w czerwcu. A więc jestem teraz już studentką II roku.
➨  Udało mi się wychować mojego małego psiaka
➨  Usamodzielniłam się i odnalazłam w większym mieście
➨  Moje kontakty ze znajomymi znacznie się poprawiły
➨  Na ferie oraz majówkę odwiedziliśmy najwspanialszy hotel w Polsce "Hotel Gołębiewski"
➨  Mimo kilku problemów przeprowadziłam się razem z Dawidem z klitki do większego pięknego mieszkania.
➨  Na wakacje udało nam się wyjechać po raz pierwszy za granicę. Byliśmy na 7 dniowej wycieczce w Grecji na wyspie Kos.
➨  I chyba najważniejsze co stało się w tym roku to ZARĘCZYŁAM się właśnie na wakacjach w Grecji. Był to dla mnie najważniejszy i najcudowniejszy tydzień mojego życia 💗💗
➨ A w sylwestrową noc bawiliśmy się na pięknym balu niedaleko Szczecina w hotelu Dobosz.




Nie było oczywiście tylko kolorowo ale nie chcę i nie będę przytaczać tu co poszło w tym roku nie tak. Trzeba iść na przód i cieszyć się z małych rzeczy a o porażkach nawet tych największych zapominać. Niestety nie miałam żadnych założeń i postanowień na rok 2016 więc nie mogę się teraz z nich rozliczyć ale w tym roku nie popełnię tego błędu. Lista moich postanowień powstała!

Jakie są moje postanowienia na 2017? Podzielę się z wami nimi (oczywiście te bardziej prywatne zostawię dla siebie)

➨  Wesele planujemy na 2018 rok ale 2017 chcę poświęcić na przygotowania weselne
➨  Może to brzmi banalnie ale chciałabym popracować nad sobą i swoim ciałem aby być zadowolona z tego jak wyglądam
➨  Chciałabym również regularnie prowadzić bloga i zacząć prowadzić kanał na YT
➨  Chciałabym odłożyć pieniążki na depilator laserowy
➨  Chciałabym również ściągnąć aparat ortodontyczny
➨  Chciałabym oczywiście dalej się rozwijać w różnych dziedzinach ale w 2017 chcę postawić na naukę języka
➨  I ponieważ zdrowie w życiu każdego człowieka jest najważniejsze to chciałabym wreszcie wyleczyć swoje kolano.

To już wszystkie moje postanowienia na ten rok i mam nadzieję, że za rok usiądę i będę mogła je podsumować z pozytywnym skutkiem.
Mam nadzieję, że was nie zanudziłam :)
Jakie są wasze postanowienia na 2017 rok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje.
Są one motywacją do dalszego pisania i inspiracją do nowych postów.

Copyright © 2016 Make up, fashion, lifestyle , Blogger